Besto beschikt voor zijn ruim gamma onderhoudsmachines over een eigen technische dienst van 20 techniekers, waardoor de service niet bij de verkoop stopt.

Elk toestel dat stilstaat kost geld, het is dan ook onze missie om ervoor te zorgen dat de klanten hiervan zo weinig mogelijkheid hinder ondervinden.

Bij een defect aan uw machine, kan u rechtstreeks contact opnemen met de technische dienst en zal er eerst en vooral geprobeerd worden om het probleem telefonisch te verhelpen. Als niet direct een oplossing gevonden kan worden, zal er een bezoek van onze specialist ingepland worden. De depannages kunnen zeer kort, ten laatste 24u na melding ingepland worden.

Een snelle service is enkel mogelijk door een goede opvolging. Besto beschikt hiervoor over een 5-tal dispatchers welke op jaarbasis een 22000 serviceopdrachten mogen verwerken. Per call wordt er een minutieus dossier opgesteld waar de nodige afspraken met de klant kunnen gemaakt worden.

Onze technische medewerkers worden bij de leveranciers opgeleid zodat zij bij de klant de juiste diagnose van een bepaald probleem kunnen detecteren. Naast de rol van technisch expert geven zij ook de nodige technische opleiding.